sevmenin halleri

Sevmenin bin bir türlü hali vardır ben onlardan değilim
Savurmak isterim annemin hastalığını yüzüne
Deşilir yaralarım düşündükçe
Sahi annem acı çeker mi ben yaralarımı savurmak isteyince
Eğilir eğrilerim bir yay gibi evimden içeri
Dengede dengeli savurgan paragöz bi takım miras işleri
Korku çok zahmetli
Kitaplı kitapsız ne kadar eli taşın altında zorunluğu bağ
Varsa
Okumaktan geldiğimi görürse almaz babam beni
Ben anlardım ben anlardım
Onların yaptıklarından pay biçerek
Aptal sarhoşluğunda akıllarının
Sanrılarını yok sayarak anlardım
Verirdi de babam beni
Eşik kere eşik sonsuz kapı ardımda dünya ayak bastığım yerdir,
Zihnimin duldası terli sırtım fazla serin
Parmaklarım şiir den yaratılmışsa annemdir doğuran beni
Islak yorgan terli saç dipleri
Böyle olmuş Âdem’den beri
Kısa gelen minderden düşen sert yastık izleri
Annemdir doğuran beni
Elimde bavul var giremedim de sanki yok eder gibi gurbeti
Canım yanımdadır elimi atsam dokunum ona ses çıkar
Dünya döndükçe insan hep gurbette ölmeyi görsün hele
Gurbete giden ölür kalanlarda ölü bulunur hep
Gidenin gelmemesi aklına kaldığıdır evinin
Gerildikçe yüz üstü düşünen benim
Eğrilerim evimde barınmaz benim
Bu yüzden gurbet benim
Canımdır bavulum eşik benim











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

yaz bahçesi

Bi kac iyi söz.

yazmanın öyküsü