yaz bahçesi

Müziğe göre yapraklar hareket ediyor diye düşünmeye başladım
Hava hem aydınlık hem kara
Bu nasil olur derler bana
Onlara şunu soylerim
Felaket olacakken gökyüzü aydinlik bir kırmızıya döner ya
Sanki bi cift göz beliripte yakamiza yapışacak gibi
İşte öyle
Ay var aydinlik fakat hafif kızıl fırtına.
Yaylada yuzune yuzune esip
Yanaklarini kizartip kitirdatacak turden
Simdi bir yorgunlugun icine oturmuş gibiyim
Kendime şunu diyorum
Ya o gozler bana bakıp şöyle diyorsa
Benim yarattigim kalbi uzmek icin bunu mu buldun
Sonra yine kendime diyorum
Senin kalbin her zaman inceldiği sakındığı yerden
Darbe alır
Bu da bunlardan biridir
Hem senin yuregin bi yapragin hareketlenip dusmesine bile hüzünlenir
Simdi nasıl üzülmesin.
...
Yagmur yağsın ama kitaplarımı islatmasin
Defterimin sayfalarını uçurmasın
Ayraclarim düşmesin
Tum bunlar olacaksa lutfen Allahim yagmur yağsın
Yagmur yağsın da su yuregim biraz sönsün
...
Gözlerim iyice bozuldu isiksiz sa daha cok görmüyorum
Bazen gozlerimle türlü oyunlar yaparak mutlaka görmek istediğimi gorurdum
Simdi ise gormek istediklerimi dünya gözüyle göremiyorum
 ..
Yağmur yagsin Allahim lutfen
Ben nasil ki yazdikca ruhumu dökerim
O da benim uzerime yagdikca dokulenlerimi temizlesin
..
Bin bir cesit bocek belki birazdan annem gelir
Allahim yağmur yağsın beni böyle bırakmasın.
..
Bi takim sayıklamalar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bi kac iyi söz.

yazmanın öyküsü