melek kavgası

Sonra omzumu iki el öyle sarstı ki benim
Bunlar yeni mi serildi ortaya
Yeni mi karıştırdılar ortalığı
Onlar işte şu iç ice gecmis gibi duran
Secilmeyen azalari
Karışık kafalar, yığılan torbalar gibi
..
Yüzüm sanki bir kalıba doluyor
sanki agzimda tadi var ölümün
Bir el öyle tuttu ki sag omzumu
Kirilacakti kemikleri
Bakmadim hem gozleriminde dolmuş olmasi gerekmez miydi diye düşündüm hem
...
Su ortadakiler meydandakiler
Yuksek sloganlarla bahçeleri yağmalayan
Bir kizliga sebep olan hem akranlarinin ölümüne de
Bunlar yolbozan , iz silen , don tutturan etrafımıza
Üstümüze yürüyüp geçen
Meyveli ağaçları talan eden sonra
Bir dağ gibi sanki yerin altinda var mis gibi devami
Bir el sol omzumu öyle sıktı ki
...
Dardi zaten girdigim butun yerlerde capim
Bu ne demek simdi öyleyse
Bunlar nasıl sığdı benim inime
Nasıl kararıp döndüler sabahlarina
Nasıl uyudular serin selvilerin altinda
Nasil uyanip yine sebep oldugu seylerden medet umdular

Nasil sikar bu melek benim omzumu
Nasıl kirar söylesene

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

yaz bahçesi

Bi kac iyi söz.

yazmanın öyküsü