ben sevdanın oturduğu sokakta oturmuyorum!

Ben karındeşendim en son, masalardan damlayan kahve döküntüleri
Yeri deliyor fakat su an konum bu degil
Ensem kutsal canim,bundan bahsediyorum.Ruh göğsümden çıkacaksada ensem kutsal.
Kadınları anlamıyorum. Bazen neden yağmurlu havada ince giyindiklerini.
Bazen bende anlamıyorum.kaldırımda uyuyanin üstüne örttüğüm
Ceketime insanların boş baktığını , sonra dahil olduklarını,
Kararsiz olduklarını, uyandırıp öldüğüne dua ederek ceketimi bana geri verişlerini anlamıyorum.

Guzel yeryüzü guzel mermi izleri guzel uyuyan adamlar
Cuma değil fakat mubarekligi günün o adama siner mi?
Kaldırım malzememiz degil evsizligimizin simgesi
Ben bazen tek basima kaldigimda bir odada
Saatlerce kalabaligimi dinliyorum. Anneme selamlari var

Uzaktayim. Uzerine uzanmış kadar bir dagin.gökyüzüne
Bakamiyorum ben korkumdan. Hem ne de olsa kendimi
Tanımladigim şeyler dışında insanlar beni tanimlayamiyor

Hal hatir sordukça hatrimin kimsede olmayisini düşünüp
Kendimi hali soranlarin penceresinden aşağı sarkitasim
geliyor. Ölmeyi bi süre karlar uzerinde düşündüm fakat
Allah la benim aramda. Hal hatir savunuculari! burnunuzu sokmayın

Gittim.fakat pesimden geldiler demeyeceğim.kimse
Yok gelen kapimi açık biraktigimla kaldi sonra
Annem kızdı. Avlu kapısını niye kapatmadin! Tavuklar girmiş mis
Cok önemliymis bostana girmis bi danadan sanki tavuk
Böyle canım. Bunlar Allahla benim aramda
Allahla benim aramda da olan şeyler var
Anneme selami var.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

yaz bahçesi

Bi kac iyi söz.

yazmanın öyküsü