kaburgalarım kırılmaya müsait

Sen en fazla boylesin
Daha düşmezsin zihnimin duldasina
İç içe geçmiş kaburga kırığı
Sevdalari düşünürken
Ne de kolay geliyor, sendenim
Bahset. Bahşet farkına varmaliydin
Zaman geçti adimlarima karga ayak izleri karıştı
Eğer görürse beni, kargalar başıma üşüşür, ruhumu yerer, canımı yorar
Her kelime sana açılan
Yolda bir adım eder.
Daha önceden böyle yaptım
Şahit tuttum adimlarimi, siirlerimin toplamına
Sen en fazla boyleydin, daha da çıkmaz yukarı.
Seni seçtim bir yangının kurtarıcısı olman için.
Hem ne bileceksin ki mezarliklarin, turuncu çiçeklerin, yolunun kelimelerimden yapıldığını.
Ölümü düşündükçe, masam anlamsizlasiyor.
Tek bir kitabi yönelmek için basamak yaptiklarin, kitaplarımdan kurtuluyorum.
Ne olacak!!!
Hem ne fark edecek zamanımı gümüş rengi bi bileklige ayirirsam.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

yaz bahçesi

Bi kac iyi söz.

yazmanın öyküsü